دوربین مداربسته داهوا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دوربین مداربسته داهوا
نوشته شده در چهار شنبه 13 ارديبهشت 1402
بازدید : 292
نویسنده : user

دوربین مداربسته داهوا به دلیل قابلیت نصب و راه اندازی ساده، به شما کمک می کند تا با کابل کشی کمتر و طول عمر بالاتر، محیط خود را ایمن کنید.

این شرکت تنوع بالایی در تجهیزات خود ارائه داده است و محصولات خود را در زمینه تولید دوربین های مداربسته بسیار گسترش داده است و اکنون مدل های دوربین داهوا بسیار زیاد است و هر فرد می تواند براساس نیاز خود از محصولات این شرکت استفاده کند.

استفاده از فناوری هایی چون تشخیص تصویر و پردازش آن به شما کمک می کند تا بتوانید کنترل کاملی بر روی محیط داشته باشید.

همچنین تجهیزات پیشرفته داهوا به دلیل داشتن قابلیت تشخیص چهره و دنبال کردن فرد در محیط، می تواند امنیت بسیار خوبی را در محیط های بزرگ ایجاد کند.

مانیتور کردن دوربین های داهوا بسیار ساده است و دستگاه های DVR عرضه شده توسط این شرکت به راحتی قابل کنترل می باشند و به دلیل رابط کاربری مناسب شما را در کنترل بهتر یاری می کنند.

فناوری های به کار رفته در دوربین مداربسته داهوا

به منظور بهبود سیستم های کنترلی، دوربین مداربسته داهوا اکنون دارای ویژگی های زیادی است که به شما کمک می کند تا کنترل بهتری بر روی محیط داشته باشید. این ویژگی ها که در لنز اصلی این دوربین و سیستم پردازش تصویر و هوش مصنوعی آن جای گرفته است به شما کمک می کند تا بتوانید به آسانی محیط خود را کنترل کنید.

فناوری های به کار رفته در دوربین های داهوا بسته به نوع محصول، متفاوت است و این ویژگی ها می تواند در برخی از مدل ها با فناوری هایی چون هوش مصنوعی ترکیب شده است.


قابلیت دید در شب

داهوا به عنوان تولید کننده دوربین های مداربسته، تلاش زیادی کرده است تا سیستم دید در شب خود را بهبود ببخشد و اکنون با استفاده از نورهای فرابنفش به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در شب نیز به راحتی محیط خود را کنترل کنید. در سری های دیجیتال یک سیستم کنترل و بررسی رنگ نیز وجود دارد که می تواند محیط بیرون یا محیط هایی که نور بسیار کمی دارد را نیز به شیوه ای کاملا اصولی و رنگی نشان دهند و به راحتی تمام اطلاعات محیط را ذخیره سازی کنید.

این قابلیت خاص در دوربین مداربسته داهوا با برندهای دیگر متفاوت است. ارسال نور در محیط به کمک نورهای مربعی صورت می گیرد و این موضوع سبب می شود تا نور به اجسام بیشتری برخورد کنید و با این روش می توانید تصاویر کامل مربوط به محیط را جمع آوری کنید.


سیستم کاهش نور و تنظیم نور محیط

اگر از دوربین مداربسته داهوا استفاده می کنید، این دوربین ها می توانند در زمانی که در مقابل تابش نور مستقیم هستند نیز تصاویر را باکیفیت بالایی ذخیره سازی کنند. با حذف کردن میزان نور اضافه محیط توسط لنز، شما می توانید محیط هایی که نور زیادی در آن وجود دارد یا مکان مناسبی برای نصب دوربین وجود ندارد را نیز کنترل کنید. این ویژگی به شما کمک می کند تا در روزهای آفتابی یا در زمانی که نور اضافه به دوربین تابانده می شود نیز بتوانید کنترل بهتری بر روی اوضاع داشته باشید.

این سیستم با کاهش دادن شدت نور، می تواند نمایش بهتری از اجسامی که نور را از خود بازتاب می کنند داشته باشند و کنترل محیط را برای شما راحت کنند.


فناوری های هوش مصنوعی

یکی از مهم ترین بخش هایی که دوربین مداربسته داهوا در آن شهرت دارد، استفاده از فناوری های هوش مصنوعی است. به کمک این فناوری ها شما می توانید تصاویر دقیق و مناسبی را در محیط های شلوغ بدست آورید یا به واسطه وجود فاکتورها و سنسورهای دیگری که در محیط وجود دارند، هر نوع عملکردی را کنترل کنید.


سیستم تشخیص چهره

یکی از ویژگی های مهم در دوربین مداربسته داهوا، استفاده از سیستم تشخیص چهره می باشد. در این حالت تصویر هر فرد در محیط به صورت تفکیک شده از زوایای مختلف دسته بندی می شود و به کمک علم یادگیری ماشین، این تصاویر مشخص کننده یک فرد می شوند، حال ناظران محیط می توانند به کمک این دوربین ها کنترل بهتری بر روی محیط های شلوغ داشته باشند و در صورت نیاز یک فرد را در سیستم دوربین مداربسته خود بررسی و کنترل کنند.

با این روش امکان مدیریت بهتر محیط های شلوغی مانند ایستگاه های مترو، خیابان ها و آزادراه ها، مراکز خرید و بخش های دیگری از این قبیل وجود دارد که سبب بهبود عملکرد سیستم های امنیتی می شود.

خرید دوربین مداربسته داهوا به شما این امکان را می دهد تا از تجهیزات بسیار باکیفیتی برخوردار باشید. فروش دوربین مداربسته داهوا در ایران به خوبی انجام می شود و نمایندگی رسمی این شرکت در ایران هر ساله در تلاش است تا برندهای بزرگ و مطرح این شرکت را برای بهبود عملکرد امنیتی محیط شما روانه بازار کند.

جهت بررسی تکمیلی و اطلاع از قیمت دوربین مداربسته داهوا به وبسایت رادیس و یا سایت دیجی کالا  مراجعه فرمایید.

 




:: برچسب‌ها: دوربین مداربسته داهوا ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: